آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,دانشجومعلمان,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,دبیران,مدرسان,مدرسان,معلمان برتر

طراحی آیکن‌های تخت حرفه‌ای در پاورپوینت

در این آموزش قصد داریم چند تکنیک و ترفند خلاقانه و کاربردی در پاورپوینت برای ساخت اشکال و آیکن را به شما آموزش دهیم. شما یاد می‌گیرید که ساخت و طراحی آیکن‌های فلت سفارشی بسیار آسان است و با کمی خلاقیت هرچیزی که به ذهنتان برسد را می‌توان در پاورپوینت ساخت.

کسانی که در دوره پاورپوینت معلم برتر شرکت کرده‌اند به چشم خود دیده‌اند که برنامه پاورپوینت یک برنامه همه فن حریف است و کارهای بسیار متفاوت و جالبی را می‌شود باهاش انجام داد و مطالب آموزشی جذاب و تحسین‌برانگیزی را باهاش درست کنیم.

طراحی آیکن‌های تخت حرفه‌ای در پاورپوینت - معلم برتر
پخش ویدیو

برای اینکه کاملاً در کارکردن با برنامه پاورپوینت مسلط شوید، پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش جامع مایکروسافت پاورپوینت را مشاهده کنید که اختصاصی برای معلمان و دبیران آموزش و پرورش ساخته شده است. بعد از گذراندن این دوره فوق‌العاده بدون شک به سطح کاربران حرفه‌ای خواهید رسید.

اگر پیشنهاد یا ایده‌ای برای پست‌های آموزشی دارید یا اگر سؤالی دارید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا فیلم آموزشی براساس نیاز شما درست کنیم.
تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی دیگر
این آموزش را برای دوستان خود بفرستید
            moallembartar.ir/CreateFlatIcons
        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر، انتقاد و پیشنهاد شما

پیشنهاد یا سؤالی دارید؟

اگه به نظر شما آموزش‌ها عالی نیستند، به ما پیام بدید و بگید که چی‌کار کنیم تا عالی بشیم و حتما خودمون رو بهبود می‌دیم...