آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,دانشجومعلمان,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,دبیران,مدرسان,مدرسان,معلمان برتر

استوری‌های خلاقانه و حرفه‌ای برای اینستاگرام

در این آموزش قصد داریم یک کار خیلی حرفه‌ای و خلاقانه را در پاورپوینت انجام دهیم. می‌خواهیم نحوه ساخت یک استوری بسیار حرفه‌ای و جذاب را به شما یاد دهیم. شما می‌بینید که با برنامه پاورپوینت می‌شود کارهای خیلی پیشرفته انجام داد. کارهایی که %۹۹ کاربران فکرش را هم نمی‌کنند که می‌شود همچین کارهایی را هم انجام داد اونم با برنامه پاورپوینت.

اغلب معلمان و دبیران تا حدودی با پاورپوینت آشنا هستند و این باعث می‌شود از توانایی‌ها و قابلیت‌های برنامه پاورپوینت چشم‌پوشی کنند و این برنامه فوق‌العاده را دست‌کم بگیرند. با دیدن این ویدیو متوجه خواهید شد که وقتی شما پاورپوینت را حرفه‌ای بلد باشید هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می‌توانید چیزهایی خلق کنید که همه  از جمله دانش‌آموزان انگشت‌به‌دهن بمونند. 

پخش ویدیو

برای اینکه کاملاً در کارکردن با برنامه پاورپوینت مسلط بشید پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش جامع مایکروسافت پاورپوینت را مشاهده کنید که اختصاصی برای معلمان و دبیران آموزش و پرورش ساخته شده است. بعد از گذراندن این دوره فوق‌العاده بدون شک به سطح کاربران حرفه‌ای خواهید رسید.

اگر پیشنهاد یا ایده‌ای برای پست‌های آموزشی دارید یا اگر سؤالی دارید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا فیلم آموزشی براساس نیاز شما درست کنیم.
تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی دیگر
این آموزش را برای دوستان خود بفرستید
            moallembartar.ir/Instagram-Story-in-PowerPoint
        

۴ پاسخ

  1. سلام و درود محضر استاد ارجمند🌹
    آقای قادری کسایی که پاورپوینت رو ساختن بلد نیستند اندازه شما ازش استفاده کنند خیلی ممنون بابت دوره‌های خوبتون🌹🤲🏻
    مایه‌ی شانازین

    1. سلام خیلی ممنون. درست کردن فهرست را در دوره ورد خیلی مفصل و کامل در یک درس جداگانه آموزش دادیم ولی به زودی یک آموزش درباره ورد درست میکنیم که درست کردن فهرست مطالب هم درش وجود داره. البته پیشنهاد میکنیم دوره آموزش جامع ورد رو که در سایت هست نگاه کنید چون نکات پیشرفته و کاربردی زیادی داره که همه بهش نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر، انتقاد و پیشنهاد شما

پیشنهاد یا سؤالی دارید؟

اگه به نظر شما آموزش‌ها عالی نیستند، به ما پیام بدید و بگید که چی‌کار کنیم تا عالی بشیم و حتما خودمون رو بهبود می‌دیم...