آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,دانشجومعلمان,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,دبیران,مدرسان,مدرسان,معلمان برتر

تغییر اشاره‌گر پیش‌فرض ماوس

برای اینکه تدریس جذاب و تاثیرگذاری داشته باشیم باید چند نکته را همیشه در ذهن داشته باشیم. علاوه بر محتوای عالی و ارائه عالی باید زمینه تدریس هم با محتوای کتاب و سن دانش‌آموزان هم‌خوانی داشته باشد.

منظور از زمینه یعنی آن ابزارهایی که هنگام تدریس از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. حالا یکی از چیزهایی که هنگام ارائه همیشه ثابت هست اشاره‌گر ماوس است. ما معلمان و دبیران اگر اشاره‌گری براساس نیاز و سلیقه خودمان داشته باشیم بدون شک گیرایی و جذابیت تدریس‌ها بیشتر و عمیق‌تر خواهد بود.

در این آموزش به شما یاد می‌دهیم که در سریع‌ترین زمان اشاره‌گر پیش‌فرض ویندوز را عوض کنید و همچنین یاد خواهید گرفت که چندین سِت جدا از اشاره‌گرهای زیبا در سیستم خودتان تعریف کنید و هر زمان به آن‌ها نیاز داشتید خیلی سریع و آسان بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر پیشنهاد یا ایده‌ای برای پست‌های آموزشی دارید یا اگر سؤالی دارید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا فیلم آموزشی براساس نیاز شما درست کنیم.
تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی دیگر
این آموزش را برای دوستان خود بفرستید
            moallembartar.ir/ChangeMousePointer
        

۱۱ پاسخ

  1. با سلام خدمت استاد گرامی
    بنده از تدریس شما کاملا رضایت دارم و نهایت استفاده را از فایلهای آموزشی برده ام. امیدوارم دامنه آموزشهاتون در آینده گسترده تر بشه. یه درخواست داشتم و اون اینکه لطفا لینک دانلود فونتهاتون رو هم بزارید. ممنون

    1. سلام و درود خدمت شما همکار گرامی.
      خیلی لطف دارین شما و خوشحالیم مطالب براتون مفید و کاربردی بودن.
      فونت‌هایی که خودم استفاده میکنم رو همه رو در دوره ورد گذاشته بودم در قالب دو پک. اما دو فونتی که در سایت استفاده میشن رو نمی‌تونم متاسفانه بزارم چون پولی هستند و به خاطر حق نشر اجازه نداریم بزاریم. فونت دانا و فونت ایران‌سنس دستنویس استفاده میکنم که شما میتونید از سایت فونت ایران دانلود کنید و استفاده نمایید.

  2. سلام خدمت شما همکار عزیز و محترم…خیلی خوشحالم که همکارایی مثل شما در سال بعد خواهم داشت… فیلم‌آموزشی تغییر نشانگر موس عالی بود و اینکه آخرش گفتین توی ویدیوی بعدی میگین که چطور توی یه نرم‌افزاز این نشانگر هارو بسازیم، میخواستم بپرسم‌اون آموزش رو گذاشتین یا خیر چون من ندیدم کجاست یا شایدم نذاشتین هنوز…. و اینکه یه سوال دیگه فوتی که توی سایت باهاش نظراتمون رو میزاریم چه فوتی هستش؟

      1. سلام خدمت شما همکار عزیز و محترم…خیلی خوشحالم که همکارایی مثل شما در سال بعد خواهم داشت… فیلم‌آموزشی تغییر نشانگر موس عالی بود و اینکه آخرش گفتین توی ویدیوی بعدی میگین که چطور توی یه نرم‌افزاز این نشانگر هارو بسازیم، میخواستم بپرسم‌اون آموزش رو گذاشتین یا خیر چون من ندیدم کجاست یا شایدم نذاشتین هنوز…. و اینکه یه سوال دیگه فوتی که توی سایت باهاش نظراتمون رو میزاریم چه فوتی هستش؟

    1. سلام آریان. بله میشه چرا نمیشه؟!!! اتفاقا چندتا از شاگردای خودمم شرکت کردند. پاورپوینت برای دانش‌آموزان خیلی جالب و جذاب هست. چون می‌تونن انیمیشن و کارتون‌های جذابی باهاش درست کنند. و پاورپوینت در کتاب کاروفناوری هم هست و اگه از الان کار کنی برای اون کتاب می‌تونی پروژه‌های جالبی برای خودت درست کنی.
      اگر خواستی شرکت کنی از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام بده راهنماییت کنیم.

  3. ممنونم که اینقدر صادقانه اطلاعات خود را در اختیار سایر همکاران قرار میدهید اگر ما نیز بخواهیم با شما چیزی رو که برای شما جذابه در اشتراک بزاریم چطور میشه اینکار بکنیم

    1. منم مثل شما معلم هستم و کار معلم چیزی نیست جزء به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات. خوشحال می‌شویم اگر تجربه یا نکته‌ای به ذهنتون می‌رسد با ما در میان بگذارید. برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق شماره پشتیبانی واتس‌اپ یا تلگرام اقدام کنید که در صفحه درباره ما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر، انتقاد و پیشنهاد شما

پیشنهاد یا سؤالی دارید؟

اگه به نظر شما آموزش‌ها عالی نیستند، به ما پیام بدید و بگید که چی‌کار کنیم تا عالی بشیم و حتما خودمون رو بهبود می‌دیم...