آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,دانشجومعلمان,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,آموزگاران,مدرسان,معلمان برتر

آموزش‌های برتر برای معلمان,دبیران,دبیران,مدرسان,مدرسان,معلمان برتر

ساخت اینفوگرافیک حرفه‌ای شیمی

در این ویدیو به شما نحوه ساخت یک نمودار خلاقانه و جذاب را آموزش می‌دهیم. نمودارهای میله‌ای با تِم درس شیمی را خواهیم ساخت و بعد آن‌ها را متحرک خواهیم کرد. شما در این ویدیو چندین تکنیک و ترفند پیشرفته طراحی یاد خواهید گرفت که می‌تواند به شما در ساخت اینفوگرافیک‌های حرفه‌ای کمک کند و بتوانید به آسانی هرچیزی که به ذهنتان می‌رسد را در پاورپوینت طراحی کنید.

می‌دانیم که اکثر معلمان و دبیران آموزش و پرورش با برنامه پاورپوینت آشنایی دارند اما متاسفانه اغلب آن را دست‌کم می‌گیرند و چون در کارکردن باهاش مسلط نیستند توانایی طراحی و ساخت آموزش‌های حرفه‌ای را نخواهند داشت. این را بدانید که در اروپا و آمریکا ابزار شماره یک معلمان برای ساخت آموزش‌های جذاب همین برنامه پاورپوینت است، پس ما معلمان و دبیران ایران نیز باید سطح دانش خود در این برنامه را به %۱۰۰ برسانیم. 

بدون شک وقتی حرفه‌ای پاورپوینت را بلد باشید نه‌تنها شاگردان خود را با آموزش‌های خلاقانه و جذاب شگفت‌زده خواهید کرد بلکه خودتان نیز نهایت لذت را خواهید برد چراکه با صرف انرژی کمتر تاثیرگذاری آموزش‌هاتون دەها برابر خواهد شد. مطمئن باشید دانش‌آموزان تا آخرین ثانیه با دقت و تمرکز به حرف‌ها و آموزش شما نگاه می‌کنند.

پخش ویدیو

برای اینکه کاملاً در کارکردن با برنامه پاورپوینت مسلط شوید، پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش جامع مایکروسافت پاورپوینت را مشاهده کنید که اختصاصی برای معلمان و دبیران آموزش و پرورش ساخته شده است. بعد از گذراندن این دوره فوق‌العاده بدون شک به سطح کاربران حرفه‌ای خواهید رسید.

اگر پیشنهاد یا ایده‌ای برای پست‌های آموزشی دارید یا اگر سؤالی دارید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا فیلم آموزشی براساس نیاز شما درست کنیم.
تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی دیگر
این آموزش را برای دوستان خود بفرستید
            moallembartar.ir/Chemistry-Infographic-Bar-Charts
        

۲ پاسخ

    1. طراحی سایتی مثل ما شاید ۵ تا ٧ میلیون الان تموم بشه براتون. اما از طراحی مهم تر مدیریت سایت است. شما خودتون اگه وب مستر نباشید خیلی سخته بتونید مدیریت کنید. مخصوصا اگه بازدیدتون بالا باشه.
      در خصوص سوال آخر هم باید عرض کنیم. خیر. اما در آینده یکی از دوره‌هامون حتما ساخت و طراحی سایت و ال ام اس برای معلمان خواهد بود.
      اصلا کل فلسفه و هدف سایت معلم برتر اینه که در نهایت همه سایت و LMS اختصاصی خودشون رو داشته باشند چون معتقدیم معلمان واقعی در این زمانه حتما باید مجهز و به روز باشند و در بالاترین سطح تدریس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر، انتقاد و پیشنهاد شما

پیشنهاد یا سؤالی دارید؟

اگه به نظر شما آموزش‌ها عالی نیستند، به ما پیام بدید و بگید که چی‌کار کنیم تا عالی بشیم و حتما خودمون رو بهبود می‌دیم...